nedeľa 18. decembra 2016

Knižný Advent | Bookstagramovanie



Tohtoročný Knižný advent prináša aj súťaž!Je 18.12. a do Vianoc schádza už iba 6 dní. Už to nie je ani týždeň! Medzi poslednými školnými dňami tohto roku sme tu mi a pokračujeme s knižným adventom. Napriek tomu, že niektoré fotky (teraz hovorím len za seba - Natalie) mám nafotené len v mobile a nestihla som ich pridať na náš bookloverovský instagram, ktorý mimochodom nájdete na @booklovers.worldsk.
Musím sa priznať, že na instagrame som bola veľmi neaktívna v poslednej dobe. Bude to aj tým, že som doteraz musela fungovať s telefónom, ktorý ma ledva pripojil na wifi a to bol už zázrak.  (predom sa ospravedlňujem aj za kvalitu svojich fotiek, stratila som totiž to sd kartu do foťáku). Ale teraz už sa budem snažiť byť aktívnejšia.
Poďme sa vrhnúť na fotky.

Predchádzajúce články z knižného adventu:
VIANOČNO-KNIŽNÝ TAG
WISHLIST







,,Dlhšou cestou,, odvetila som. ,,Jednoznačne tou dlhšou cestou. ,,







    ,,Spoločne vyšli bránou a vykročili do sveta muklov. ,,





1 komentár:

  1. Do you need free Facebook Followers?
    Did you know that you can get them ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FOR FREE by using Like 4 Like?

    OdpovedaťOdstrániť