pondelok 24. októbra 2016

10 TBR v jeseni

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt autumn tumblrPo mesiaci... a možno to bolo aj dlhšie, sa konečne cítim na to, aby som napísala nejaký ten článok. Inšpirácia mi chýba a čas tak isto. Každý to určite poznáme, keď si škola kladie až nesplniteľné požiadavky. Nenašla som si veľa času ani na samotné čítanie. Preto som si na kôpku naskladala 10 kníh, ktoré by som rada za zvyšok októbra a november prečítala. je veľmi malá šanca, že ich stihnem všetky (odhadujem tak 5), ale aspoň vám ukážem aké nové knihy som si pokúpila a na čo sa teším v blízkej budúcnosti.
Nie sú to vyslovene jesenné knihy, ale viem si predstaviť, že sa s nimi zakutám pod paplón s kávou alebo čajom a budem si celý de čítať. Nie sú zoradené podľa dôležitosti, na všetky sa asi teším rovnako - preto ak chcete môžete mi poradiť, ktorú by som mala čítať ako prvú, k ste už niektorú čítali.
Harry Potter and the sorcerer's stone
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt harry potter and the sorcerer's stone bookTúto knihu som dostala k narodeninám v tom úžasnom paperbacku, s ktorým vám všetky časti vytvoria Rokfort. Chcem si dať re-reading, lebo časy, keď som túto sériu čítala a mala celú požičanú z knižnice sú dávno preč. Myslím, že ne Harryho nikdy nie ste pristarý a už sa teším, ako sa do príbehu znovu vžijem.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt game of thrones book
Game of thrones
Nikdy som veľmi netúžila si prečítať Hru o tróny a nepodľahla som ani seriálu, no keď som v antikvariáte natrafila na anglický paperback, neodolala som - veď to bolo len 5€. A od kedy som ju kúpila nemôžem sa prestať tešiť, kým si ju prečítam.

Darhowerová J. M.: Sempré - Navždy

Sempre

McGuire Jamie: Proroctvo - Providence 2Pravdu povediac, Sempré mám na poličke už nejakú tú chvíľu a ani si presne nepamätám o čom by to malo byť, ale obálka vyzerá pekne a viem, že v minulosti som sa na to veľmi tešila. Dúfam, že konečne si nájdem čas, aby som si knihu prečítala.

 Proroctvo
Proroctvo je ďalšia z kníh, ktoré mám na poličke už hodnú chvíľu. Jednotka mi prišla zaujímavá a preto, keď boli na internete zľavy, prečo si nekúpiť pokračovanie?
Som rada, že som si ju nakoniec kúpila, lebo som si spomenula, že táto séria  mi zo všetkých sérií o anjeloch prišla ako jedna z najlepších. A to je čo povedať, keďže anjeli nikdy neboli mojou obľúbenou tématikou.


Maas Sarah J.: Heir of FireGibbs Abigail: Jesenná ruža - Temná hrdinka 2Hier of fire
Nie je nik, kto by nepočul o Tróne zo skla. Na mňa verne čaká tretia časť v angličtine. Už dlho som v sérii nepokračovala a to je riadna prestávka to vám poviem. Mám pocit, že Celeana mi celkom chýba. Nemôžem sa dočkať kedy si k tomu sadnem a užijem si túto Yazdu.


Jesenná ruža
Ahern Cecelia: P.S. Milujem Ťa: Kráľovná TearlinguAk mám byť spravodlivá, táto séria mi príde ako brak. Ale nie je to prvý raz, čo sa mi nejaký ten brak páči (shame on me). Niekedy sú tie knihy tak zlé a gýčové, a predvídateľné, až sú dobré a prečítam ich za jeden deň. To sa mi stalo pri prvej časti. Hanbím sa za to, ale je to pravda. Nebola to najlepšia kniha akú som čítala, ale to by nebola moja utrápená tínedžerská duša. keby raz od času nepotrebovala nejakú tú presladenú tínedžerskú fantasy. A je tam spomenutá jeseň (Jo! jedna kniha má aspoň v názve jeseň - aj keď to len preložili meno postavy).

Kráľovná Tearlingu
Kráľovná Tearlingu je aspoň podľa mňa jedna s najzaujímavejších fantasy. Jednoznačne tak vyzerá. Kúpila som si ju už aj s dvojkou, tak ak jej úplne prepadnem nebude žiadny problém. 


P.S. Milujem ťa
Ziegesar Cecily von: Gossip GirlAj keď som ešte nečítala ani Love Rosie, film bol úžasný. Jednoducho som sa skôr dostala k tejto knihe od autorky a teším sa na nejakú tú jesennú romantiku.
Boyne John: Chlapec na vrchole horyGossip Girl
Seriálom som bola posadnutá tak rok do zadu. Od knihy ma odrádza jediná vec, že v nej Chuck a Blair nie sú spolu - no koho by to nenaštvalo, hlavne preto, že oni tvoria najlepší pár v celom seriáli. Napriek tomu, keď už som si ju kúpila, prečítam ju a uvidím. RAda sa znovu ponorím do toho prostredia - to je isté.

Chlapec na vrchole hory
Táto posledná kniha v zozname nie je vôbec môj štýl, ale aj tak ma zaujala. Je to vážnejšia téma ale teším sa na čítanie - som si viac menej istá, že ma to bude zaujímať.

A aké knihy plánujete čítať vy?

13 komentárov:

  1. Z týcho kníh som čítala iba Kráľovnú Tearlingu a tá ma velmi nezaujala a Zrodenú z ohňa ktorú ti určite odporúčam ak sa ti páčili prvé dve časti. No budem rada ak si prečítaš aj královnú Tearlingu a napíšeš recenziu. velmi by ma zaujímal tvoj nazor na tuto knižku.
    Práve teraz čítam Všetky skvelé miesta a ako dalšie budem citat celu seriu Labyrint a Domov pre neobyčajne deti slečny peregrinovej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počula som že Všetky skvelé miesta boli úplne skvelé a bola by škoda keby sa mi Kráľovná Tearlingu nepáčila, pretože mám doma už obidve časti. Labyrint som aj chcela čítať a plánovala som si kúpiť tú verziu kde sú všetky tri spojené, ale keď som videla tie žlté strany tak sa mi chcelo plakať :(

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež vrelo odporúčam Zrodenú z ohňa pretože to je proste topka!Už som zvedavá na recenziu P.S.Miluje ťa pretože váham nad kúpou;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V priebehu tohto mesiaca by mala byť recenzia na PS Milujem ťa, pretože mám romantickú nálladu a už som si prečítala prvé stránky popri Got

      Odstrániť
  4. Game of Thrones čtu poslední knížku teď a je fakt super :) Jinak se na nic jiného ke čtení nechystám, protože mám víc než dost čtení ve škole, které stejně nedělám :D

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poznám ten pocit. Mali sme povinné čítať Peter a Lucia a nemohla som sa donúťiť čítať a ani nič iné v posledných mesiacoch. Len dúfam, že moje čitateľská kríza je už u konca.

      Odstrániť
  5. Game of Thrones číta kamarátka a je na tom absolútne závislá, neustále počúvam len o tom, tak rozmýšlam, že to začnem čítať aj ja:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa na to nahovoril kamarát, pretože on čítal jednotu (recenzia je aj u nás na blogu od neho).

      Odstrániť
  6. Uži si čítanie, GoT si chcem aj ja už dlho prečítať, len sa k tomu akosi stále neviem dostať :D Prajem ti veľa času na čítanie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Konečne mám toho času viac :) Tak čítam koľko sa dá

      Odstrániť
  7. Dobra nahoda, vsechny mam doma, ale nektery jsem jeste necetla. Treba GOT na me ceka uz doocela dlouho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všetci mi odporúčajú nech si konečne got prečítam a včera som naozaj začala :D

      Odstrániť