sobota 22. júla 2017

Stephanie Garberová: Caraval



O knihe: Ak ste o Caravale počuli čokoľvek, nevyrovná sa to skutočnosti. Je to viac ako hra. Je to mágia! Scarlett ho chcela vždy zažiť a tento rok konečne dostala pozvánku. Lenže vzápätí jej sestru Tellu unesie tajomný režisér celého predstavenia. Niet sa čoho báť, Caraval je predsa iba ilúzia... Ale čo ak nie? Nech už je to akokoľvek, Scarlett ním musí prejsť aj so zlomeným srdcom a nájsť sestru, kým sa spustí nebezpečný dominový efekt následkov a navždy ju stratí.

Prepáčte že som bol dlhú dobu tu na blogu neaktívny. Nemal som vôbec chuť čítať a už vôbec nie písať. Mal som takú mesačnú čitateľskú krízu. Rozčítal som asi 6 kníh a všetky zostali len rozčítané. Nie že by boli zlé ale fakt som nemal chuť čítať. Tak som vždy knihu radšej odložil a nechal na neskôr, aby si tá kniha neodniesla moju zlú náladu. Pretože viem že tie knihy sú dobré ale v tej chvíli by u mňa asi nedopadli dobre.
Ale potom prišiel deň keď sme si s Naty spravili výlet do Bratislavy a navštívili martinus kde som zbadal Caraval. Najprv som váhal či knihu kúpiť ale nakoniec som neodolal. Táto kniha ma vytiahla z čitateľskej krízy!


Obálka je nádherná. Ako fakt prekrásna a kúzelná ako aj táto kniha.



K postavám vám poviem toto. Boli tam také ktoré som mal neskutočne rád a potom také ktoré mi občas liezli na nervy. Napríklad také Scarlet. Ach bože. Prečo musela byť občas taká otravná? Chápal som jej strach o sestru a že ju chce nájsť za každú cenu ale niekedy sa to nedalo vydržať.
Jej sestru Tellu som mal o niečo radšej ale že sú sestry sa nezaprie. Rovnako otravná. :D
Julian bol najlepšia postava celej knihy. Fakt som si ho obľúbil a nebolo mi jedno čo sa mu stane.

Kniha sa číta veľmi ľahko. Autorka ju skvele napísala a fakt sa rýchlo čítala. Celá kniha bola pre mňa jedna veľká záhada. Naozaj. Tam sa stále niečo dialo a veľa krát som bol aj šokovaný čo sa práve stalo. Jednoducho tam bolo veľa tajomstiev a to sa mi na tej knihe tak strašne páčilo. Kniha ma držala a chcel som  stále vedieť čo sa stane ďalej.
Občas som si tak hovoril čo sa v knihe skutočne stalo a čo nie a preto ma to tak bavilo.
Táto kniha sa pre mňa stala jednou z mojich obľúbených pretože ma dokázala dostať z tej hroznej čitateľskej krízy.

Je to čarovná kniha ale nenechajte sa ňou veľmi uniesť!

Moje hodnotenie: 5/5



MILAN

1 komentár:

  1. No, o knihe som počula dosť a veľmi ma neláka.:D Ale super, že si našiel niečo, čo ťa vytiahlo z krízy.:)

    OdpovedaťOdstrániť