nedeľa 11. decembra 2016

Knižný advent | Vianočno-knižný TAG

Ahojte! Vítam vás pri ďalšej časti knižného adventu. Tentokrát sa bude jednať o Vianočno-knižný TAG! Tento TAG vyzerá naozaj dobre, ale bude ťažké vyplniť ho. :D Inak všimli ste si ako rýchlo sa už blížia Vianoce? Už sa neviem dočkať toho voľna od školy. 
Ale už sa poďme vrhnúť na tento TAG!


  1. Keby si bol/a v Rokforte a sú Vianoce, aký kúzelný darček by si chcel/a dostať?
Milan: Toto je veľmi ťažká otázka. Hmm... draka? Asi. Neviem. Aj plášť neviditeľnosti by bol super. Ale aj časovrat. Toto je naozaj ťažké. Asi by som chcel najviac ten časovrat. Je to naozaj super vec! 
Natalie: Hmmm... Nimbus 2000? aj keď určite už majú novšiu verziu. Alebo draka (aj keď chov tých je zakázaný) ale aj plášť neviditeľnosti by nebol od veci. Najviac by som ale samozrejme chcela sveter od pani Weasleyovej. 

2. Na Štedrú večeru ťa pozvú piati herci hrajúci tvoje obľúbené (nemusia byť obľúbené) postavy z kníh. Ktorí piati herci by to boli?  
Milan: Prvá by bola asi Emilia Clarke ktorá hrá Daenerys Targaryen v GoT. Povedzte mi kto by s ňou nechcel byť na večeri? Veď je to matka drakov! A jednoducho je úžasná. 
Druhou bude asi Zoey Dutch ktorá stvárnila Rose v Upírskej akadémii. Knihu aj film mám hrozne rád a ona je totálne super! 
Tretou bude určite Marie Avgeropoulos z knihy/seriálu Prvých 100. V seriáli stvárnila Octaviu ktorú mám fakt moc rád. V knihe ale až tak moc nie. Celkovo kniha Prvých 100 nie je moc dobrá. Ale ten seriál! 
Štvrtou je Emeraude Toubia ktorá stvárnila Izzy v Shadowhunters. Ona je dokonalá! 
Na piate miesto ma už nenapadá žiadny herec/herečka. Ale ak by to mala byť len herečka z nejakého filmu tak si vyberám Kate Beckinsale ktorá zahrala úžasnú Selene vo filme Underworld. V piatok som bol v kine na Blood Wars a bolo to DOKONALÉ!
Natalie: och. Dobre povedzme si kto by nešiel na večeru s Ianom Somerhalderom? Alebo s Dylanom O'brienom a.k.a. Thomasom? K tomu by to chcelo Thea Jamesa z Divergencie a Jamieho z TMI (ale z filmu). Plus samozrejme Bob Morley z the 100. To by bola vysnívaná večera... ani darčeky by som nepotrebovala. 

3. Predstavuj si, že si Santa a že nosíš darčeky. Ktorú knižnú sériu by si dal každému pod 
 stromček?
Milan: Určite Trón zo skla. Veď to sú tak dokonalé knihy! 
Natalie:  Pekelné stroje. 


4. Z ktorej fiktívnej postavy by bol dokonalý vianočný škriatok? (Môže byť podľa charakteru, osobnosti, proste podľa vášho úsudku.) 
Milan: Napadá ma len Church z Nástrojov smrteľníkov. Bol by určite ten najlepší vianočný škriatok na svete! (Trochu mi hrabe, to si nevšímajte. :D )
Natalie: Keď sme pri tom Churchovi mňa napadl Xemerius z Ruby Rose.

5. Opäť sa ponorme do predstavy, že si Santa. Tvoje sane ťahá lietajúci sob. A síce sú krásne a super, za ktoré fiktívne zviera by si ich vymenil/a?  
 Milan: Ehm. bolo by veľmi divné keby som si vybral wyvernov z Tog? Asi hej že? Nebolo by moc dobré keby pri rozdávaní darčekov potrhajú deti.
Natalie: Jednorožec sem jednorožec tam :D



6. Ktorú fiktívnu postavu (alebo aj postavy) by si pobozkal/a pod imelom?
Milan: Rose. Ale asi by mi nakopala zadok. 
Natalie: Dobre, budeme sa tváriť, že ma najprv nenapadla Celeana (ale kto by sa s ňou nechcel bozkávať?). Určite Will Herondale, ak by sa dalo (jedine ak by som na Vianoce v Hogwarts doostala časovrat)







 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára