piatok 23. decembra 2016

Cassandra Clare: Kto je kto v Tieňosvete

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kto je kto v tieňosveteNiečo oficiálne o knihe: Krátke medailóniky hrdinov zo sérií Nástroje smrteľníkovPekelné strojePríbehy z Tieňoloveckej akadémie, a dokonca aj zo sérií Posledné hodiny a Tajomná temnota sú len doplnkom úžasných farebných portrétov, ktorých autorkou je Cassandra Jean – autorka všetkých oficiálnych fanartov k Tieňoloveckej ságe. 
Chcete sa dozvedieť doteraz neznáme zaujímavosti o živote svojich obľúbených hrdinov? Táto kniha je pre vás. Chcete mať doma prenádherné portréty postáv z celej Tieňoloveckej ságy? Tak túto knihu jednoducho musíte mať!Bez tejto knihy nie si oddaným fanúšikom Tieňoloveckej ságy!

Len si dajme moment na ocenenie tejto obálky! Jednoznačne sa Slovartu vydarila ako jedna z najkrajších. A ten materiál robí knihu špeciálnou. Mal by ju mať doma každý správny fanúšik Cassandry Clare a jej Tieňoloveckého sveta. 

Nebudem zapierať, každá kniha od tejto autorky je pre mňa poklad a už pred nejakým tým časom (aj 3 - 4 roky) som dočítala všetky jej dovtedy vydané knihy. Zostalo mi len čakať na nové diely a nové série, ktoré prichádzajú naozaj pomaly (čakanie na TDA 2 ma zabíja) a toto utrpenie si môžem jedine krátiť takýmito milými knihami ako Kto je kto v Tieňosvete alebo Kódex Tieňolovcov. 
Chýbajú mi k tomu, už len tie karty, po ktorých by som hneď skočila, keby sa dali tak ľahko zohnať. 

Ako ste si už mohli prečítať, alebo ako už určite viete, v tejto knihe sú spomenuté všetky postavy zatiaľ známe (aj neznáme) postavy z Tieňosveta, či už jedny z tých hlavných, alebo len spomenuté. Vašu predstavu o postavách budú dotvárať aj obrázky, ktoré sú úplne krásne a nakreslené Cassandrou Jean. Ku každej postave je priradený aj kvet, ktorý tú postavu nejakým spôsobom vystihuje, ako napríklad: Jace Herondale - Červená kamélia (Oheň v srdci)
Zatiaľ som  si síce neprečítala o všetkých postavách uvedených v tejto knihe, pretože si sama nechcem spoilerovať nadchádzajúce knihy, ktoré nevyšli ešte ani v angličtine nie to v slovenčine. 

O každej spomenutej osobe sa dozvedáme niečo nové, nejaký zážitok, historku, typické vlastnosti. Tiež to z akých rodín pochádzajú, alebo ich celé mená. 
Keď už som pri tých menách: Ako je možné, že je v knihe napísané Tessa Grayová (jej prezývkou), ale o stranu ďalej je William Owen Herondale celé pekne rozpísané? Alebo Jace Herondale  a Clary Adele Frayová? Celá som zostala nejaká zmetená z tých mien. Ale to je jediná chyba, čo som našla a aj tá je taká malinká, že keby niekto tú knihu neskúmal tak ako ja, tak nenájde jedinú chybičku. Ale keďže ja som posadnutá celým týmto svetom a väčšinou z týchto postáv, tak je hádam samozrejmé, že som každú stranu prelúskala aj viac-krát.
V prípade, že vám chýbajú vaše obľúbené postavy z niektorej z týchto sérií, je táto kniha pre vás to pravé.  Či už na Vianoce, alebo na iný čas roka, nikdy nie je dosť čítania o tom ako sa Will Herondale bojí kačiek alebo o Magnusových a Alecových deťoch. 

Knihe dávam 5/5, pretože je nádherná a prečítate ju naozaj ľahko. 
Ešte pár fotiek na koniec, pretože veľa sa o nej recenzovať nedalo. Dúfam, že vás viac naladím fotkami. 




4 komentáre:

  1. Oooh, tam sú aj postavy z budúcich sérií? Práve si vzbudila môj záujem.:D Celkovo to vyzerá ako super publikácia.:) A skvelé fotky.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já upřímně moc Nástroje smrti nemusím, jednak mě odrazuje autorka, druhak jsem viděla film a ten byl jemně řečeno přecpaný vším možným, že jsem už jen čekala, kdy na mě vybafnou, že Jace je vlastně hermafrodit. :D ALE zpracování téhle příručky vypadá luxusně. :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj je luxusná :) a Nástroje smrteľníkov súdiť podľa filmu - to im trošku krivdíš :D

      Odstrániť