pondelok 29. augusta 2016

Sarah J. Maas: Zrodená z ohňa

O knihe: Celaena sa už vysporiadala s nebezpečnými protivníkmi i so srdcom rozlámaným na márne kúsky. Teraz myslí len na pomstu, no ako kráľova šampiónka musí slúžiť podlému tyranovi, ktorý má všetko na svedomí. Kapitán kráľovskej gardy ju však vyšle do Wendlynu netušiac, že Celaenina minulosť aj budúcnosť sa skrýva práve v ďalekom kráľovstve férov. Pomoc férskej kráľovnej má však privysokú cenu...

Kým Celaena vo Wendlyne bojuje s démonmi minulosti, v Erilei sa na útok pripravujú nebezpečné sily. Chaol a Dorian sa púšťajú do boja s temnotou, akú nečakali ani v najhorších nočných morách. Obávané bosorky sa totiž spolčili s tyranským kráľom a krvilačná Manon sa nezastaví, kým pred ňou nebude celá Erilea kľačať na kolenách.

 


Za poskytnutie knihy ďakujem vydavateľstvu SLOVART a knihu si môžete kúpiť TU!

Obálka knihy je ako u každého dielu samozrejme perfektná.  Konečne sa mi na obálke tejto knihy neolupovalo písmo ako na predošlých dvoch dieloch. Takže za to som rád asi najviac. :D 


Postavy v tejto knihe boli samozrejme rovnaké ako v predošlých dieloch ale aj tak mám chuť niečo k nim povedať. Samozrejme sa tu objavili aj niektoré nové o ktorých tiež niečo napíšem. :) 
Celaena. Čo mám k nej povedať? Že aj v tomto dieli bola fakt že úžasná a nik sa jej nevyrovná? Ale veď to už všetci vieme, no nie? :D Ale autorka nám v tomto dieli ukázala že Celaena vo svojom vnútri trpí. Neustále. Ale to našu hrdinku robí silnejšou  a najobávanejšou. 
Chaol bol v tomto dieli asi najlepší za celú sériu. Stále ho nebudem šipovať so Celaenou ale bol strašne super. 
Dorian bol ten ktorého som šipoval so Celaenou. Ale po tomto dieli už ani tak nie. Dorian mi je čím ďalej tým viac nesympatický. Akože bol super ale už to nebolo také ako v prvom dieli. Neviem. proste sa zmenil. 
Rowan. Tak tohto chlapíka/féra som zo začiatku moc nemusel. Možno už len k tomu ako sa správal k Celaene. Ale postupom času som si ho fakt obľúbil. A od tohto dielu ho šipujem so Celaenou. :D 
MANON. Tak ja túto krvavú mrchu fakt žeriem. Ja chcem viac postáv ako je ona. Je to tá najviac suprová bosorka. :D 


Po Korune z temnoty som myslel že asi umriem pri čakaní na ďalší diel z tejto úžasnej série. A keď kniha vyšla tak som bol neskutočne nadšený keď prišla domov. Hneď som sa do nej pustil a poviem vám že kniha zasa nesklamala. Bola to fakt Yazda! 
Ako to Sarah J. Maas rada robí tak prvých 100 strán býva takých nezáživných. Tak to bolo aj tu no ja som vedel že je to tak urobené naschvál. 
Po 100 stranách to začalo byť také úžasné že stránky mi len tak prebehovali pred očami a ja som ani nevedel ako som sa tak rýchlo dostal za polovicu. Každá stránka tejto kniha bola úžasná a veľa častí v tejto knihe by sa dali nazvať epickými. 
Dej knihy bol zatiaľ najlepší z prvých troch dielov. Konečne tam bolo už spomínaný férovia a krásna krajina plná rôznych bytostí o ktorých sme ani nevedeli. 
Najviac z celej knihy som mal rád asi časti keď bola Celaena s Rowanom na nejakom výcviku alebo proste časti kde boli spolu. Oni dvaja sú super dvojka a ja ich proste žeriem. 
A naopak. Asi najnudnejšie časti z knihy boli asi keď... také tam vlastne neboli. :D :D 


Ja tejto knihe fakt nemám čo vytknúť a preto bude moje hodnotenie vysoké. Ja vážne nutne potrebujem ďalší diel a to okamžite! :D 

Moje hodnotenie: 5(6)/5 
Moje hodnotenie na percentá by bolo asi veľmi vysoké že by sa mi sem asi ani nezmestilo. :D 

Tak čo? Už ste čítali túto knihu? Podeľte sa s nami o váš názor dolu do komentárov. :) 


   


 

2 komentáre:

  1. Túto sériu si plánujem čoskoro prečítať,preto som veľmi rada,keď vidím tie úžasné recenzie na túto sériu,fakt sa na ňu teším :)

    OdpovedaťOdstrániť