nedeľa 17. januára 2016

TAG Knižný detektív - Part 2 | Natalie

Ahojte, 
po týždni som tu tagom, ktorý som mala rozpísaný už od septembra pomaly. Milan už svoj napísal a nájdete ho TU.  Ako som tak tento tag vyplňovala , zistila som, že na niektoré otázky ani ja nemám odpoveď. Ale predsa bola zábava tento tag vyplniť. Preto, ak vás tento tag zaujme a ak sa rozhodnete ho vyplniť aj vy, len nezabudnite hodiť link do komentára nech sa aj mi môžeme pozrie na vaše odpovede.  
Pri výbere článku som sa nevedela rozhodnúť čo dnes napíšem, keďže sa na našom blogu nič už asi týždeň nezverejnilo. Myslím, že tag bol naposledy na Halloween, preto som sa tešila kedy sa už dostanem k oddychovému tagu. 


1.Otázka: Kniha ktorá ma na obálke alebo v názve knihu.
Zlodejka kníh :) To je láska, aj film aj kniha. 

2.Otázka: Klasika.
Pýcha a predsudok, Anna Karenina, Jana Eyerová... hlavne kvôli tým skvelým a vtipným a odvážnym postavám.  

3.Otázka: Kniha ktorá má na obálke zviera.
Na to, že Mildo sa nevedel nikdy rozhodnúť a dlho nad tým rozmýšľal, tak ja si prečítam otázku a hneď mám v hlave odpoveď - Arkádia. Dokonca had aj panter... dobre ja!



4.Otázka: Kniha v cudzom jazyku.
The Bane Chronicles. To je proste achhh... Cassandra Clare má proste tie naj knihy! Zbožňujem všetky je série a tie v angličtine znejú ešte lepšie než po slovensky.

5.Otázka: Kniha ktorá ma lesklý obal.
Aha... a tu som sa zasekla ja. Nechcem už dávať Nočný teň... nieeee...ja neviem!

6.Otázka: Obal na ktorom sú len písmená.
The Perks of being a wallflower - mám jeden z tých prvých anglických obalov, ktoré sú celé zapísané úryvkami.

7.Otázka: Kniha kde je hlavný hrdina chlapec.
Harry Potter? Asi najľahšia otázka... to keď už niekto nepovie toto, tak už nič. Veď Harry je nesmrteľný, povedala by som Harry pred rokom, poviem ho teraz a poviem ho aj za 20 rokov.


8.Otázka: Najstaršia kniha v poličke.
Angelika: Markíza Anjelov je kniha, ktorú čítala ešte moja mama keď mala 17  je to vydanie z roku 1990. 

9.Otázka: Kniha ktorá nieje pre deti/mladých.
5O shades of grey by asi povedal každý, či nie?

10.Otázka: Obal knihy ktorý je ako namaľovaný. (neviem či som to správne preložil :D )
Uff... netuším... asi by som zahrnula všetky pôvodné obaly na greenovky. :)

11.Otázka: Najhrubšia kniha ktorú mám.
To bude asi Hostiteľ, ktorého som si kúpila len nedávno a bol v zľave čo je plus. Už dlhšie so si chcela spraviť re-reading, že aký z toho budem mať aj po rokoch (tak 2 roky to sú) pocit.

12.Otázka: Akákoľvek iná vec čo máš na poličke okrem knihy.
Jedine záložky a moju DIY krabičku s špendlíkmi, centami a lepiacimi štítkami.

13.Otázka: Kniha ktorá nepatrí do žiadnej série.
Tanec pre Luciu Frey napríklad, alebo Nočný Cirkus... tých je mnoho.

14.Otázka: Kniha ktorá ma na obale oko.
Úplne prvý mi znova napadol Hostiteľ. Síce nemám tú obálku s tým akom, mám tú filmovú - ale aj to sa počíta dúfam.

15.Otázka: Kniha ktorej sa moc nepodarila obálka.
Vôbec, ale vôbec sa mi nepáčia americké obálky The Mortal Instruments. Som asi najšťastnejšia Slovenka keď sa pozriem na naše. Americké mi pridu také preplácané a tie postavy mi tam absolútne nesedia.

16.Otázka: Skutočný alebo fiktívny denník.
Denníky Carrie Bradshaw je jedna z mála kníh, ktoré som čítala keď som bola menšia a láska k nej mi vydržala doteraz. Len škoda, že zrušili seriál...

17.Otázka: Kniha ktorá ma na obálke meč alebo inú zbraň.
Trón zo skla je moja najnovšia láska (#teamChaoleana) a predto by bol hriech ak by som sem nenapísala tú najbadass hrdinku na akú si spomeniem.


18.Otázka: Najpoškodenejšia kniha.
Ja teda moc knihy nekazím alebo nepoškodzujem. Ale som bola zo seba sklamaná kvôli tomu ako dopadlo The Bane Chronicles. Medzi čítaním TBC som čítala všeličo iné a preto sa u nás tá kniha niekedy len tak váľala a niekto mi ju oblial! Ešte sa mi aj začal ošúpať obal a tak otrasne som zalomila chrbát... ach jaj...

19.Otázka: Kniha s ilustráciami.
Najkrajšie ilustrácie malo TBC, ale aby som aj niečo iné spomenula tak musím spomenúť aj Kódex Tieňolovcov.

20.Otázka: Kniha ktorej názov sa začína na Z.
Až teraz si tak uvedomujem, že ja knihu na Z asi nemám žiadnu, to by chcelo ísť nakupovať :D



2 komentáre:

  1. Zlodejku kníh mi už odporúčala aj Fay, ale ešte som si ju nekúpila ani nečítala. Zatiaľ som si za január kúpila len samé YOLi knihy, mám taký pocit. Ak teda nepočítam Mesto kostí, ktoré som si konečne kúpila a už sa neviem dočkať, až sa do toho pustím! :3 Aaach, tiež si team Chaol a Celaena? Ja tiež, zbožňujem ich spolu! ♥ Obálky na TMI v Amerike sa mi tiež nepáčia, sú také fujky a tie naše majú svoje čaro. Občas grafici predvedú neskutočnú prácu. :3 A v ilustráciách u mňa víťazí jednoznačne Sedem minút po polnoci.
    Skvelá druhá časť tagu. :) Mimochodom veľmi dobre to poznám, keď mám niečo rozpísané nekonečne dlho a nemám sa k tomu ako dokopať. :D #bloggerishissues
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Team Chaolaena :D ten ich rozchod mi rozorval srdce :((( Zlodejka Kníh je proste... ako to nazvať... no proste skvelá kniha! Tak isto Mesto kostí (aj keď zo seriálu som sklamaná)
      Najlepšie je, že teraz som sa dva týždne nedostala k nijakému článku, lebo ani neviem kto som a nemám čas :D #bloggerishissues

      Odstrániť