nedeľa 13. decembra 2015

Knižný advent | Ako trávim Vianoce ja? - Mildo

Ahojte...
Je 13.12.2015 a to znamená že prišiel čas na druhú časť knižného adventu. Dnešnou témou bude to že ako trávim Vianoce ja, čo robím cez tieto sviatky. Na túto tému som sa veľmi tešil pretože je veľa vecí čo robievam cez Vianoce a uvidím či to nebude moc dlhé. Aj keď by ste možno uvítali taký trošku vykecávací článok, že? Také často nebývajú a tak to bude pre vás niečo nové. Tak idem nato!








Takže začnem tým že ako sa pripravujem na Vianoce. Neviem či to presne patrí k tomu ako trávim sviatky ale ja to k tomu radím. Každé Vianoce sa pripravujem tak že si vyzdobím izbu, aspoň nejak decentne. Už keď som bol malý tak som si v izbe zdobil na stenu rôzne veci a dosť som sa pri tom zabával. Ak sa mi podarí tak vám sem dám aj fotku ako to v mojej izbe približne vyzerá. 





Ďalej na Vianoce rád pečiem. Každý rok pečiem medovníky a robím ich veľa a potom ich rozdávame do rodiny a nikto ich nemusí robiť doma. Strašne rád ich pečiem a už sa chystám aj teraz, pretože za pár dní idem nato. Už sa strašne teším. Milujem medovníky. :3

Cez Vianoce ale aj rád chodím na prechádzky s mojím psíkom a teraz máme aj šteniatko takže sa teším dvojnásobne. Môj psík mal 4 šteniatka a sme sa rozhodli, že jedného si necháme a ja som si vybral moju najobľúbenejšiu. Je to dievča a dal som jej meno Lucy a už sa teším keď pôjdem s obidvoma na prechádzku po lese. To je taká naša rodinná tradícia. A tiež ak sa podarí tak sem dám fotku Lucy a Tinky. :) 

Potom cez Vianoce mávam také vianočné upratovanie kníh. Vždy si knihy nejak mením, premiestňujem a robím si v nich lepši poriadok aby som mal v nich prehlad. Ja si rád takto upratujem knihy a niekedy to robím aj keď nie sú Vianoce. To je tak keď si každú knihu tak zoberiete do ruky a poviete si že ,, Tak toto bola dobrá kniha. Musím si dať re-reading.,, alebo ,, Táto kniha sa mi celkom páčila. Prečo ešte nemám doma pokračovanie? Máámííí. Ak by si nevedela čo mi kúpiť tak... ,,. Veď to poznáte... 

Ďalej si rád cez Vianoce dávam čaj s škoricou. Pijem ho jedine na Vianoce pretože to je čaj vhodný asi len na Vianoce. To je tak keď si sadnete do kresla, zoberiete si nejakú knihu ktorú práve čítate alebo by ste chceli čítať a k tomu ten dobrý čaj. Najlepšia kombinácia na Vianoce. 

A to ma dostáva k ďalšej veci ohľadne toho že čo robím na Vianoce. Čítam knihy. Je čas tak sa ho všetok snažím využiť na čítanie. Aj tento rok mám pripravené knihy ktoré by som chcel prečítať a hlavnou mám knihu Nech sneží. Určite to bude vhodná kniha na Vianoce. Ale mám v pláne prečítať teda skôr dočítať knihu Mechanická princezná. Mám ju rozčítanú už asi mesiac a chýba mi tak 100 strán. Nie že by ma to nebavilo ale nechcem aby sa to skončilo. Je to moja najobľúbenejšia séria a keď si pomyslím že už je koniec tak sa mi chce plakať. :/ Neviem či sa mi podarí prečítať toho za Vianoce viac ale dúfam že áno. Ja totiž čítam dosť pomaly takže sa pokúsim trošku zrýchliť moje čitateľské tempo aspoň na Vianoce.

A asi poslednou vecou ktorú majú asi všetci, je pozeranie vianočných filmov. Nepoznám človeka čo by na Vianoce nepozeral tradičné vianočné rozprávky ale aj nejaké tie filmy. O tomto vám teraz nebudem veľmi písať pretože to bude v ďalšej téme knižného adventu a o tomto sa tam budem venovať a k tomu aj nejaké tie knihy. Takže sa máte načo tešiť. 


Myslím si že už je to dosť dlhé a nechcem vás nudiť mojimi zbytočnými rečami. Ja dúfam že sa vám druhá časť Vianočného adventu páčila a ak ste zapojili tiež tak mi potom do komentára dajte link a ja si rád prečítam ako vy trávite Vianoce. 

Mildo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára