pondelok 25. mája 2015

Mildova mesačná chvastačka - Máj 2015

Ahoj ľudia! Rozhodol som sa pre vás napísať niečo čo na tomto blogu ešte nebolo a tou je mesačná chvastačka za mesiac máj. Za tento mesiac sa my nahromadilo celkovo 7 kníh z ktorých sa veľmi teším. Tri knihy z toho sú v češtine ale mne to tak moc nevadí. Tak sa vrhneme nato.



Takže ako prvú knihu tu mám knihu Legenda od Marie Lu so strašne peknou obálkou. Kniha ma veľmi zaujala a počul som na ňu iba kladné názory. Na túto kniha sa veľmi teším.


Ďalej tu mám knihu Sukuba 1 Trápení od Richelle Mead a táto kniha je v češtine. Knihu som pomaly začal čítať a musím uznať že je celkom dobrá.


Potom tu mám aj druhý diel série Sukuba a to Sukuba 2 Na vrcholu a viac vám k tomu asi ani nepoviem :D 


A nakoniec z českých kníh tu mám aj tretí diel série Sukuba a tou je Sukuba 3 Sen.

















Ďalšou knihou je Ríša temnoty 2 - Prekliate sestry od L.J. Smith. Celkom sa na ňu teším.

Ešte zostaneme pri tejto autorke a mám tu od nej ešte knihu Temne vízie 1 - Zvláštna sila ktorá ma veľmi bavila a nemohol som od toho odrhnúť oči. 












A poslednú knihu tu mám asi najväčšiu a najhrubšiu a tou je kniha ktorú určite všetci poznáte buď vo filmovom spracovaní alebo v knižnej podobe. A tou je kniha od Suzanne Collinsovej Hry o život. Ja to mám v tom veľkom vydaní v mäkkej väzbe. Už mám prečítaný aj prvý diel a veľmi sa my páčil a v najbližšej dobe môžete očakávať buď recenziu alebo Kniha VS Film.