nedeľa 17. mája 2015

L.J. Smith - Temné vízie: Zvláštna sila

O knihe: Študentku strednej školy Kaitlyn pre jej nezvyčajné oči a jasnovidecké schopnosti považujú za čarodejnicu. Keďže ľudia sa jej boja, nemá nijakých priateľov. A tak prijme pozvanie do Zetesovho inštitútu, aby začala nový život a študovala s rovesníkmi s podobným neobvyklým nadaním. Kaitlyn tu spozná dvoch príťažlivých spolužiakov – sympatického Roba, ktorý svojou liečivou silou rozdáva len dobro, a tajomného a nebezpečného Gabriela s telepatickými schopnosťami. Študenti postupne odhaľujú, prečo ich do inštitútu priviedli. A Kaitlyn sa musí rozhodnúť, komu veriť... a koho milovať.


-Od tejto knihy som veľa nečakal kedže ja moc tvorbu L.J. Smith neobľubujem ale kniha ma milo prekvapila 

Na začiatok by som vám povedal ako to bolo s postavami. Kaitlyn som si celkom obľúbil ale niektoré jej názory ma fakt štvali. Bola síce v pohode ale bolo to ešte ,,decko,, . Roba som si zamiloval už od začiatku. Bol vtipný a sympatický. Anna bola taká v pohode postava. Nemám jej čo vytknúť. Gabriel. Toho som od začiatku neznášal a mal som chuť ho zabiť. Lewis bol taktiež celkom dobrá postava a dosť ma aj zabavil. Pán Zetes. Ten sa my nepozdával od začiatku a nakoniec to tak aj bolo. A nakoniec Joyce som mal tiež celkom rád no na konci ma dosť prekvapila. Autorka mala postavy veľmi dobre premyslené. 

Kniha si ma získala od prvej stránky a prečítal som ju za dva dni. Čítalo sa to ľahko a bolo to veľmi pútavé čítanie. Nemohol som od toho odtrhnúť oči. Niečo takéto som ešte nečítal a preto bola pre mňa táto kniha milým prekvapením. Túto knihu odporúčam všetkým lebo bola fakt super a asi naj od L.J. Smith akú som od nej čítal. 

Moje hodnotenie: 4/5